Fysiotherapie bij heup klachten

Bij Física Fysiotherapie in Zoetermeer kun je terecht voor heup klachten. Wat zorgt er nu precies voor dat ik pijn in mijn heup heb? en wat kan ik er aan doen? Wij zoeken door middel van een onderzoek uit waar de klachten vandaag komen en wat we er aan kunnen doen.

Meest voorkomende heup klachten:

Er zijn veel verschillende redenen die heupklachten kunnen veroorzaken. Om het wat makkelijker te maken hebben wij een klein overzicht gemaakt.

De klachten kunnen veroorzaakt worden door onder andere bekken instabiliteit (meestal na zwangerschap), Si-klachten (verbinding tussen het heiligbeen en het bekken), artrose in de heup of door problemen met spieren, ligamenten en/of pezen in die regio. Omdat er zoveel verschillende diagnoses mogelijk zijn is het juiste onderzoek en de juiste informatie van groot belang. Bij Física kunnen wij dit!

Revalidatie en fysiotherapie:

De therapie en/of training die je krijgt hangt af van de diagnose die bij jou gemaakt is. Wil je weten waar de klachten vandaan komen en wat wij er aan kunnen doen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

Wij stellen samen met jou een behandelplan op. Hierdoor hou jij de controle over jouw klachten. Samen werken aan herstel met fysiotherapie op maat.